måndag 23 februari 2009

1+1 Ljuva Livet!

Jag har varit hos min pappa hela helgen och det var mysigt. Det var länge sedan vi hade kvalitets tid, det blir ofta att jag sover hos syrran när jag är där nere. Jag längtar såå ner till kusten! På lördag skall jag på inflyttningsfest hos mammavera och det ska bli så kul!

Det är onekligen skönt att vara hemma med Bella. Hon är superbusig så det blir inte så mycket gjort på dagarna men att bara kunna vara med henne är ren lyx.
Idag har hon lärt sig säga traktor vilket troligen gör hennes moster överförtjust…
Livet är ljuvligt! Och jag som inte skulle ha några barn, hi, hi. Vilken tur att jag tappade koncentrationen en stund.

2 kommentarer:

  1. Moster är som anat ÖVERFÖRTJUST såklart :)
    Go girl!

    ...också tur att pappa C tappade koncentrationen :)

    SvaraRadera
  2. Japp, it takes two to tango!

    SvaraRadera